Jeżeli Waszym celem jest zdobywanie siły i masy mięśniowej, „zgubienie brzuszka” czy też poprawa wytrzymałości i ogólnej sprawności fizycznej – to ćwiczenia na wolnych ciężarach , ze sztangielkami i sztangą dadzą Wam to wszystko. Wybieramy ćwiczenia dopasowane do Waszych potrzeb i możliwości. Oferujemy stały nadzór instruktora. Treningi dla mężczyzn – bez ściemniania , zapomnij o maszynach, ktore wykonają za Ciebie połowę pracy, sztanga i sztangielki- to wszystko czego Ci potrzeba. Wiek nie jest żadną przeszkodą. Treningi dla Panów z wykorzystaniem poręczy, drążka, sztangi, sztangielek, TRX, łańcuchów, klatki bezpieczeństwa oraz wyciągów i maszyn, wkrótce też odważników kulowych (ketli). Metody treningowe – siłowe, trójboju siłowego, ciężko-atletyczne, holistyczne , HIT, metoda wysokonatężeniowa, piramidalna , progresywna, treningu dzielonego, supe-rserii, serii łączonych, wstępnego zmęczenia, wymuszonych przerw, wymuszonych powtórzeń, niepełnych powtórzeń, metoda jakościowa, treningu instynktownego, oszukanych powtórzeń, metoda pętli wyprzedzającej i metoda pobudzania impulsu nerwowego;

-trening dobrany pod kątem typu budowy genetycznej (mezomorf, ektomorf, endomorf)

-ćwiczenia pliometryczne

-siła, zwinność, koordynacja, wytrzymałość siłowa, kondycja

-rozciąganie odprężone

-stretching, rozciąganie wysokiego napięcia

-metoda smarowania gwintów-minimalny czas maksymalne korzyści

-metoda drabiny w ćwiczeniach z ciężarem ciała (poręcze, drążek, pompki, pistolety)

-porady o suplementach i diecie (jakie odżywki są skuteczne, a jakie nie i dlaczego)

-trenowanie w cyklach, periodyzacja

-liczne odmiany wyciskań, przysiadów, martwych ciągów.